كارورزي 2 علوم تربیتی(گزارش روایتی).كارورزي 2 علوم تربیتی(گزارش روایتی) فرمت فایل: ورد تعداد صفحات: 17
مقدمه: تبديل شدن يك فرد به يك معلم حرفه اي مراحل مختلفي را مي طلبد . يكي از مهم ترين مراحلي كه مي تواند دانشجو را به يك معلم خوب و حرفه اي تبديل كند و تجربيات زيادي را در اختيار دانشجو براي قرار دهد،كارورزي است . به عقيده ي بنده تاثير واحد عملي كارورزي از واحد هاي تئوري بيشتر است. زيرا دانشجو مستقيما با دانش آموزان ارتباط برقرار مي كند و روحيات و استعداد هاي آنان را مشاهده مي كند . در كارورزي دانشجو مطالبي را كه به صورت تئوري در كلاس ها فرا گرفته است به صورت عملي مشاهده و لمس مي كند. در برنامه کارورزی 2، دانشجو با قرار گرفتن در معرض تكاليف اصيل[1]، توانایی تأمل در عمل را به طور مقدماتی از طریق مشارکت در فرآیند آموزش (فردی، گروه های کوچک/گروههای بزرگ) و نهایتاً اجرای مستقل فعالیتهای یادگیری در سطح کلاس درس کسب خواهد نمود و به درک صحیحی نسبت به آنچه در کلاس جریان دارد دست مییابد. آگاهي نسبت به تصميمات ناظر به برنامهریزی، اجرا و ارزیابی، به عنوان يک فرآيند تأملی به شناخت جهتگیری حرفهاي، نوع تفکر و سبک تدریس دانشجو کمک خواهد کرد.
جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید |