دانلود تحقیق شرکت های هرمی

دانلود تحقیق شرکت های هرمی

این تحقیق بصورت Word و با موضوع شرکت های هرمی انجام گرفته است. تحقیق برای رشته های مدیریت مناسب است و در 50 برگه می باشد. می توانید این تحقیق را بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید.

واژه objection به معناي سوالي است که براي به نقد کشيدن و تويح بيشتر در مورد يک موضوع مطرح مي‌شود. درواقع هر سوالي که در مورد يک کار ازما پرسيده مي‌شود يک objection است، و دليل مطرح شدن آن عدم اطلاعات شخص پرسشگر از حقيقت موضوع است که در اين حالت فرد جوابگو بايد بتواند با داشتن اطلاعت کامل اعتماد به نفس بالا و تسلط و نفوذ در کلام objection مطرح شده را پاسخ دهد. objection فرصتي طلايي است که ما بتوانيم نکات مبهم پيش آمده در ذهن افراد را بطرف کرده و نوعي ايمان و بينش قوي براي ادامه کار به افرد افبا نماييم. يکي از پيش نياز هاي جواب دادن به objection که نوعي رابطه روحي رواني با فرد است ايجاد ارتباط موثر است. ارتباط موثر بر طرف کننده هر گونه سوء تفاهمي است. با ارائه يکسري روش هاي تکنيک ها افراد مي‌توانند از فوايد يک رابطا موثر استفاده کنند. اما وقتي که پيامي توسط شخصي با شک و ترديد ارسال مي‌شود ويا شخص در حالت پاسخ گوي دار دودلي مي‌شود مسلماً نمي‌تواند به طور صد در صد بر روي طرف مقابل تاثر بگذارد.ايجاد اين ارتباط موثر نيازمند تسلط کامل برآموزشهاي اين سيستم است. تسلط بر نوع تجارت NETWORK MARKETING و همچنين تسلط به 3p يعني product (محصول) plan (طرح کمپاني) و positioning (استراتژي هاي کمپاني) از ضروريات پاسخگويي به يک سوال است عدم تسلط به اين موارد شخص را دچار تزلزل کراه و در نتيجه در جوابگوي موفق نخواهد بود. چه بسا اطلاعات قبلي خود را نيز فراموش کرده و باعث ايجاد عکس العمل منفي در شخص پرسشگر گردد.

فهرست مطالب

  1. تعريف objection. 1
  2. قانون NETWORK MARKETING.. 2
  3. عدم موفقيت افراد در نتورک‌هاي ديگر. 8
  4. اشباع شدن در NETWORK MARKETING.. 9
  5. تئوري اشباع. 10
  6. نتورک‌هاي جديد. 12
  7. نتورک‌هاي ايراني.. 13
  8. شغل کاذب.. 14
  9. خروج ارز. 16
  10. چرخه صرافي ها 16
  11. دلايل توسعه NETWORK MARKETING در کشور آسيايي.. 18
  12. چند objection ديگر درباره NETWORK MARKETING.. 19
  13. وظيفه شما در هنگام پيگيري کردن.. 26
  14. آموزش مجازي و دانشگاه مجازي.. 26
  15. پلان درآمدزائي.. 28
  16. بازاريابي مشارکتي.. 32
  17. درآمد زايي در بازار يابي مشارکتي.. 32
  18. طرح درآمد زايي تقسيم سلولي.. 33
  19. دفترکار مجازي.. 33
  20. EMPOWERISM... 34
  21. امکانات سايت... 34
  22. پلن‌هاي سوددهي Empowersim.. 36
  23. سقف درآمد Empowerism.. 37
  24. سوددهي سيستم در حالت بدبينانه. 37
  25. نحوه دريافت پول.. 39
  26. امنيت سايت و کمپاني.. 39
  27. سود کمپاني.. 40
  28. E parsian. 40
  29. دفتر مرکزي شرکتی پارسيان.. 41
  30. مزاياي کارت‌هاي پارسيان.. 43
  31. قيمت کارت ها 43
  32. معرفي کميسيون ها 44
  33. نحوه پرداخت پاداش‌ها به شما 46
33-1. از طريق واريز به حساب بانکي خود. 46
33-2. از طريق واريز به حساب الکترونيکي ساير اعضا 46
33-3. از طريق واريز به حساب نمايند‌گي‌ها 46
  1. شرکت Empire Dreams. 46



جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید