اخلاق کار گروهی در پژوهشاخلاق کار گروهی در پژوهش مقدمه فصل دوم: مبادی تصوری و تصدیقی پژوهش در کار گروهی... 14 1.5.1.2. مفهومشناسی تعارض اخلاقی.. 17 2.5.1.2. منشأ تعارضات اخلاقی.. 21 1.6.1.2. ویژگیهای تصمیم اخلاقی.. 24 1.1.6.1.2. ویژگیهای عمومی.. 24 2.1.6.1.2. ویژگیهای اخلاقی.. 24 3.1.6.1.2. ویژگیهای اسلامی.. 25 4.1.6.1.2. ویژگی روانشناختی.. 25 2.6.1.2. جایگاه احساسات در تصمیمگیری.. 26 1.7.1.2. مفهومشناسی اخلاق کاربردی.. 27 2.7.1.2. موضوع اخلاق کاربردی.. 28 3.7.1.2. غایت اخلاق کاربردی.. 28 4.7.1.2. جایگاه اخلاق کاربردی.. 29 5.7.1.2. روش اخلاق کاربردی.. 31 د: به رسمیت شناختن توسط یک نفر. 35 2.2.2. تفاوت مفهوم گروه با مفاهیم مشابه. 35 2.2.2.2. تفاوت میان گروه و تیم. 36 3.2.2.2. تفاوت بین گروه و سازمان.. 37 3.2.2. تفاوت بین عضو و فرد در گروه. 38 1.4.2.2. گروه هَرمی و کُروی.. 38 2.4.2.2. گروه رسمی و غیر رسمی.. 39 5.2.2. مراحل تبدیل گروه به تیم.. 39 گام دوم: عدم وابستگی و مبارزه40 گام سوم: اعتماد و ساختارسازی.. 40 1.3.2. مفهومشناسی کار گروهی.. 41 5.3.2. مبادی تصدیقی پژوهش در کار گروهی.. 45 1.5.3.2. مبادی دینشناختی.. 45 1.1.5.3.2. نسبت وحی و عقل در مباحث اخلاقی.. 45 2.1.5.3.2. روش استفاده از منابع وحیانی در مباحث اخلاقی.. 46 2.5.3.2. مبادی انسانشناختی.. 48 1.2.5.3.2. استفاده از همهی ظرفیتهای انسانشناسی.. 48 2.2.5.3.2. انسانشناسی توصیفی و نه هنجاری.. 48 3.2.5.3.2. اختیار انسان در برابر عوامل محیطی و ژنتیکی.. 50 4.2.5.3.2. ترس از تنهایی و نیاز به انس با دیگران.. 50 5.2.5.3.2. انسان موجودی خودگرا51 6.2.5.3.2. ارتباط بین فیزیولوژی بدن و کنش، گرایش و بینش... 51 7.2.5.3.2. تعلق خاطر به دستاوردها52 1.3.5.3.2. ضرورت رعایت اخلاق در کار گروهی پژوهشی.. 52 2.3.5.3.2. خودگرایی یا دیگرگرایی اخلاقی.. 53 فصل سوم: ویژگیهای اعضا، رهبر و گروه پژوهشی... 58 1.3. ویژگیهای مطلوب و نامطلوب اعضای گروه 59 2.3. ویژگیهای مطلوب و نامطلوب رهبر و مدیر گروه 68 3.3. ویژگیهای مطلوب و نامطلوب گروه 70 فصل چهارم: کدهای رفتاری در کار گروهیِ پژوهشی... 75 1.4. افراد درگیر با گروه پژوهشی 77 2.4. ارزشهای حاکم بر کار گروهی در پژوهش 78 3.4. اصول اخلاقی حاکم بر کار گروهی در پژوهش 79 1.3.4. ایجاد و حفاظت از اعتماد به نفس در اعضا79 3.3.4. حفاظت حداکثری از منابع.. 80 5.3.4. راهگشایی برای وصول به حقیقت... 81 8.3.4. اتقان در ارایهی نتایج حاصل از پژوهش.... 82 9.3.4. احاطهی علمی بر اطلاعات مورد نیاز. 83 10.3.4. اطمینان جامعهی علمی از نتایج پژوهش.... 83 4.4. کدهای رفتاری اعضای گروه 84 5.4. کدهای رفتاری رهبر گروه 88 6.4. کدهای مربوط به ساختار و آییننامههای داخلی گروه 94 7.4. کدهای مربوط به ارتباط گروه با خارج از گروه 97 فصل پنجم: تعارض در کار گروهی پژوهشی... 98 1.3.1.5. تصحیح فرهنگهای غلط در جامعه. 104 1.1.3.1.5. دیگ شریکی جوش نمیآید. 104 2.1.3.1.5. آشپز که دو تا شد آش یا شور میشود یا بینمک... 105 3.1.3.1.5. اگر شریک خوب بود خدا هم برای خودش شریک میگرفت.. 105 4.1.3.1.5. خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو. 105 2.3.1.5. تصحیح فکرهای مرضی.. 106 5.1.5. روشهای شفافسازی.. 107 1.5.1.5. شفافسازی وظایف و نقشهای اعضا در گروه107 2.5.1.5. شفافسازی موقعیت اعضا در گروه107 3.5.1.5. شفافسازی مزایای مادی اعضا در گروه108 4.5.1.5. شفافسازی اهداف گروه109 1.7.1.5. گزینش دقیق اعضای گروه110 2.7.1.5. نظارت بر رفتار اعضای گروه110 1.2.5. راهحلهای حمایتی.. 111 2.2.5. راهحلهای آموزشی.. 112 3.2.5. حل تعارضها قبل از بروز و ظهور. 112 3.5. کاربست قواعد اخلاقی و راهحلهای رفع تعارض در کار گروهی 113 1.3.5. تعارضهای ناشی از تعهدات... 113 1.1.3.5. تعارض بین تعهد به گروهها و افراد مختلف.. 113 2.1.3.5. تعارض بین تعهد به گروه و علایق فرد. 116 3.1.3.5. تعارض بین تعهد به گروه و عقاید فرد. 118 4.1.3.5. تعارض بین تعهد به گروه و سلامت جسمی یا روانی فرد. 120 2.3.5. تعارضهای ناشی از منافع.. 121 1.2.3.5. تعارض بین منافع فرد و گروه122 2.2.3.5. تعارض بین منافع فرد با اعضای گروه123 3.2.3.5. تعارض بین منافع گروه و علایق فرد. 125 4.2.3.5. تعارض بین منافع گروه و عقاید فرد. 126 5.2.3.5. تعارض بین منافع گروه و سلامت جسمی و روانی فرد. 127 جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید |