تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 دی 1394

سیستم وبلاگدهی

سیستم وبلاگدهی

سیستم وبلاگدهی

سایت فورکیا یک سیستم وبلاگدهی کاملا رایگان و حرفه ای می باشد. اینترنت امکانات و ابزارهای متعددی را به منظور ارائه خدمات وسرویس ها در اختیار علاقه مندان قرار می دهد . یکی از ویژگی های بسیار جذاب اینترنت ارائه سرویس ها و خدماتی است که شما را قادر می سازد با مخاطبان خود ارتباطی پویا و متقابل برقرار نموده و از نقطه نظرات آنان در رابطه با یک مطلب ، آگاه شوید . وبلاگ محیطی است مجازی برای انتشار ایده ها,افكار و دیدگاههای شخصی افراد ، به عبارتی دیگر وبلاگ ، شخصی ترین محیط مجازی جهت بازتاب افكار فردی میباشد كه با توجه به تنوع افكار و دید گاهها از تنوع بسیار بالا و منحصر به فردی برخوردار است. در سیستم وبلاگدهی فورکیا کاربر می تواند برای مطالب خود یک وبلاگ ایجاد نماید. یک مزیت مهم فورکیا این است که شما وقتی مطالب خود را در سایت خود قرار می دهید فورکیا بلافاصله محصول شما را به موتورهای جستجو معرفی می کند و بعد از یک الی سه ساعت مطلب شما در صفحات اول موتورهای جستجو و مخصوصا گوگل دیده می شود. کاربران علاوه بر وبلاگ می توانند فروشگاه های مختلف با موضوعات مختلف و برای کاربردهای مختلف را بسازند و محصولات فایلی، کالا و خدمات خود را در آن برای فروش بگذارند. سیستم وبلاگدهی فورکیا قالب های متنوعی در اختیار شما قرار می دهد و به جز قالب های آماده نرم افزار قالب ساز پیشرفته ای در کنترل پنل خود خواهید داشت که با آن می توانید هزاران قالب مختلف تولید نمایید. کار با سیستم وبلاگدهی فورکیا نیازی به دانش برنامه نویسی نداشته و هر شخصی با هر اطلاعاتی می تواند با آن کار کند. سیستم وبلاگدهی فورکیا  علاوه بر امکانات ایجاد وبلاگ امکانات مورد نیاز و کاربردی برای ساخت سایت و فروشگاه را به صورت رایگان و حرفه ای در اختیار کاربر قرار می دهد یکی از این امکانات ، امکان فروش فایل، درگاه پرداخت ، همکاری در فروش و ... است جهت آشنایی با امکانات سیستم وبلاگدهی فورکیا روی امکانات فورکیا کلیک نمایید. جهت آشنایی با محیط کنترل پنل سیستم وبلاگدهی فورکیا روی راهنمای فورکیا کلیک نمایید.

سایت فورکیا تمام امکانات مورد نیاز برای ساخت یک سایت یا فروشگاه فروش فایل و یا یک فروشگاه حرفه ای محصولات را در اختیار شما قرار می دهد و به عبارت دیگر فورکیا ترکیبی از سه سیستم سایت ساز ( یا سیستم وبلاگدهی ) ، فروشگاه ساز فایل و فروشگاه ساز فروش و معرفی محصولات می باشد.

در حال حاضر وبلاگ ها به نمایشگاه آزادی افكار و باورهای قشر های مختلف هر جامعه تبدیل شده اند كه افراد مختلف (حرفه ای, مبتدی) صاحب غرفه های آن میباشند. بزرگترین مزیت وبلاگ ها یا بهتر است بگوییم رمز جذابیت و سپس موفقیت وبلاگ حاصل سادگی آن میباشد بصورتی كه نیازی نیست نویسنده یك وبلاگ , فردی حرفه ای در زمینه طراحی وب سایت یا نویسندگی باشد, یك وبلاگ نویس ممكن است بدون هیچ گونه تخصص یا سابقه ای در این زمینه ها به جذب هزاران و شاید میلیونها نفر دست یابد!
 سادگی استفاده از ابزار وبلاگ نویسی وهمچنین رایگان بودن آن مهمترین عوامل محبوبیت و رشد سریع وبلاگ در بین كاربران بوده است. البته عوامل دیگری چون رهایی از قید و بندهای دستوری و نگارشی, تبادل مستقیم افكار وایده ها و مشاهده عكس العمل كاربران, نسبت به مطلب انتشار یافته(در بخش نظرات) در محبوبی ورشد سریع وبلاگ ها تاثیر بسزایی داشته اند. یكی از خواص ذاتی وبلاگ نویسی رهایی از قید و بندهای مرسوم و دست و پاگیر نگارشی و.. میباشد كه به نویسنده آن امكان حضور در دنیای پهناور مجازی در كنار سایر نویسنده گان حرفه ای و بیان افكار و نظرات خود بصورتی آزاد و به ساده ترین حالت ممكن میباشد.