اخبار فورکیا

تاریخ خبر : پنجشنبه 6 اسفند 1394

روش جدید کسب درآمد از فروش فایل دیگر کاربران

روش جدید کسب درآمد از فروش فایل دیگر کاربران

یکی از روش های کسب درآمد در فورکیا کسب درآمد از همکاری در فروش است یعنی شما همکاری می نمایید تا فایل دیگر فروشگاه ها فروش رود و با این کار شما پورسانت بازاریابی دریافت می کنید. فایل هایی که برای آنها پورسانت بازاریابی در نظر گرفته شده اند وارد قسمت همکاری در فروش می شوند. فورکیا دو امکان جدید و کاربردی را اضافه نموده است که با این دو امکان می توانید فایل های دیگر فروشگاه ها را به راحتی تبلیغ و کسب درآمد نمایید :

1- در کنترل پنل و قسمت " همکاری در فروش " بخش "دریافت کد پست ثابت" می توانید با اعمال تنظیمات مربوطه کد پست ثابت دریافت نمایید و آن را در وبلاگ یا سایت های خود ( به جز فورکیا ) قرار دهید و کسب درآمد نمایید.

2- دومین امکان که خیلی کاربردی و مهم است در همان قسمت " همکاری در فروش " بخش " لیست فایل ها " می باشد که در این قسمت تمام فایل های دیگر فروشگاه ها که پورسانت بازاریابی دارند ذکر شده است که کاربران می توانند کد HTML یا متن آن را کپی نمایید و در وبلاگ و سایت های خود، شبکه های اجتماعی، گروه ها، انجمن ها، چت روم ها و ... پخش نمایند و کسب درآمد نمایند. مزیت اصلی این قسمت آن است که کاربران به راحتی می توانند کد آن پروژه و یا متن و تصویر و لینک مربوطه را به راحتی کپی نمایند و پخش کنند.

نکات مهم :

- وقتی می خواهید کد HTML یک پروژه را در وبلاگ یا سایت خود قرار دهید باید در قسمت تنظیمات ویرایشگر متن روی HTML کلیک نمایید و کد را بچسبانید ( پیست کنید )

- وقتی می خواهید متن یک پروژه را کپی نمایید روی گزینه " کپی فایل " کلیک نمایید و کل متن و تصویر و لینک دریافت فایل را کپی و در وبلاگ یا سایت خود پیست نمایید.

- به کمک قسمت " لیست فایل ها " می توانید هر روز وبلاگ و سایت های خود را با چندین پروژه به روز نمایید تا هم بازدید و هم درآمد شما بالا رود.

- می توانید در قسمت " لیست فایل ها " با کمک تنظیمات، دسته های مرتبط با وبلاگ و یا سایت خود را انتخاب نمایید. همچنین می توانید متن فایل ها را با سلیقه خود ویرایش و یا سئو نمایید تا در لینک های بالاتر گوگل قرار گیرند.

- می توانید در سایت و یا وبلاگ های خود دسته های مختلفی را ایجاد نمایید و تعداد بالای از پروژه ها را کپی نمایید تا هم سایت یا وبلاگ شما خیلی بزرگ شود و هم درآمد شما بالاتر رود.

- یکی از مزایای مهم این قسمت این است که نیازی نیست شما لینک همکاری در فروش مخصوص خود بسازید بلکه سیستم به صورت اتوماتیک این کار را برای شما انجام داده است و شما به راحتی می توانید این فایل ها را در گروه های، شبکه های اجتماعی، تلگرام، کانال ها، انجمن ها و ... پخش نمایید و اگر آن فایل ها فروش رود شما پورسانت دریافت می نمایید.

- هرچقدر برای فایل های بیشتری بازاریابی نمایید یا به عبارت دیگر فایل های بیشتری را در سایت و یا وبلاگ های خود قرار دهید درآمد شما بیشتر خواهد بود.