اخبار فورکیا

تاریخ خبر : یکشنبه 3 آبان 1394

چهار روش اقتصادی جهت افزایش فروش

چهار روش اقتصادی جهت افزایش فروش

چهار روش اقتصادی جهت افزایش فروش


برای افزایش فروش و یا بازدید باید تلاش و یا هزینه نمود. در این مطلب شما را با چند روش آشنا می نماییم که با کمترین هزینه بهترین تاثیر را روی بازدید و فروش شما می گذارند:


1- استغاده از تبلیغات کلیکی
تبلیغات کلیکی تبلیغاتی است که شما به وسیله سایت های واسط بنرهای تبلیغاتی سایت و یا محصول خود را در دیگر سایت ها قرار می دهید و فقط بابت کلیک نمودن توسط مشتری مبلغ از حساب شما کسر می شود. مثلا شما یک بنر 120 در 240 را برای تبلیغ قرار می دهید و حساب خود را 8000 تومان شارژ می نمایید اگر هزینه هر کلیک 80 تومان باشد با این مبلغ 100 نفر از طریق این تبلیغات وارد سایت شما می شوند. این نوع تبلیغات برای فروش محصولات خیلی مناسب است و بیشترین بازدهی را دارد. سایت های پیشنهادی و محک زده توسط ما دو سایت زیر می باشد :
http://postsabet.ir/
http://tabligheirani.com/


2- تبلیغات پاپ باکس
شاید وارد خیلی از سایت ها شده اید که یک تصویر روی مطالب سایت قرار می گیرد و با علامت ضربدری می توانید آن را ببندید. این نوع تبلیغات پاپ باکس می باشد. هزینه این نوع تبلیغات پایین تر از تبلیغات کلیکی است و بازدید کننده بیشتری هم برای شما ارسال می کند. این تبلیغات به این صورت است که شما تصویری به اندازه 500 در 500 پیکسل با لینک سایت و یا صفحه مورد نظر در اختیار سایت های واسط قرار می دهید و این سایت ها تصویر شما را به صورت پاپ باکس در سایت های دیگر به نمایش می گذارند و به ازای هر کلیک توسط مشتری یک امتیاز از حساب شما کسر می نماید و مشتری وارد سایت شما می شود. سایت های پیشنهادی و محک زده توسط ما سایت زیر می باشد :
http://maxpopup.ir/


3- تبلیغات پست ثابت
پست ثابت اولین و بالاترین پستی است که در سایت ها قرار می گیرد. این تبلیغات هم به ازای هر کلیک از حساب شما امتیاز کسر می کند. در این حالت شما یک تصویر و با چند خط توضیحات در مورد سایت و یا محصول خود برای سایت واسط ارسال می نمایید و سایت واسط این مطالب را در سایت های پربازدید قرار می دهد و به ازای هر کلیک از حساب شما یک امتیاز کسر می کند. این تبلیغات فقط برای فروش محصولات و یا معرفی سایت مناسب است. سایت های پیشنهادی و محک زده توسط ما دو سایت زیر می باشد :
http://postsabet.ir/
http://www.irpopup.ir

4- تبلیغات پاپ آپ
شاید وارد خیلی از سایت ها شده اید که همزمان با کلیک کردن روی صفحه سایت یک صفحه دیگر باز می شود این نوع تبلیغات، تبلیغات پاپ آپ می باشد. هزینه این تبلیغات بسیار پایین تر از دیگر تبلیغات ذکر شده می باشد در این حالت مشتری و یا بازدید کننده به اختیار خود سایت شما را باز نمی کند و شاید نیازی هم نداشته باشد. این تبلیغات بازدید سایت و یا محصولات شما را به شدت افزایش می دهد. بهتر است برای صفحه پاپ آپ یک صفحه سبک انتخاب شود که سریع برای بازدید کننده باز شود. با این نوع تبلیغات می توانید محصولات خود را جزء پر بازدیدترین ها قرار دهید.
سایت های پیشنهادی و محک زده توسط ما :
http://maxpopup.ir/
http://postsabet.ir/
http://www.irpopup.ir

لازم به ذکر است سایت های زیادی این خدمات را ارائه می دهند و معرفی این چند سایت دلیل بر عدم صداقت دیگر سایت ها نیست بلکه ما در بین سایت هایی که این خدمات را ارائه می دهند تست هایی زده ایم و این سایت ها را از نظر قیمت و کیفیت پیشنهاد می کنیم.