اضافه شدن امکان پشتیبانی و گفتگوی دو طرفه بین مشتری و مدیریت فروشگاه یا همان کاربر فورکیا
برای حل سریع مشکلات مشتریان و یا رفع خطاهای احتمالی و همچنین افزایش فروش ، گزینه ی پشتیبانی به سایت اضافه گردید، همچنین کاربران می توانند متن صفحه راهنمای خرید را تغییر دهند.
مدیرفروشگاه یا همان کاربر باید بعد از دریافت پیغام پشتیبانی یا پیغام در تماس با ما و یا دریافت پیغام مشتری از راه های دیگر اول بررسی نماید که این مشتری خرید داشته است یا نه و برای این منظور در کنترل پنل خود وارد قسمت " امور مالی " شده و روی گزینه ی " لیست سفارشات مشتریان " کلیک نماید.
توجه داشته باشید بعضی از مشتریان ایمیل خود را اشتباهی وارد می کنند مثلا یکی دو حرف را اشتباهی تایپ می کنند پس با دقت بررسی نمایید.
اگر مشتری لینک فایل را دریافت نکرده بود در قسمت ذکر شده روبروی مشتری روی لینک مجدد کلیک کرده لینک فایل را برای مشتری ارسال نمایید.
در پشتبانی خرید مدیریت فورکیا بر روی گفتگو ها نظارت داشته و کاربر و مدیرت فورکیا می توانند گفتگوی محرمانه داشته باشند و یا خود مدیریت فورکیا در مواردی که مربوط به سایت فورکیا می باشد پاسخ دهد و یا بین مشتری و کاربر داوری نماید.
کاربران وظیفه دارند در مدت زمان کمتر از 24 ساعت به درخواست و مشکلات مشتریان خود پاسخ دهند.
درصورتی که می خواهید بعد از دریافت پیغام پشتبانی، از طریق پیامک مطلع شوید، می توانید در کنترل پنل خود وارد قسمت " امکانات سایت " شده و گزینه ی " فعالسازی ارسال پیامک ( SMS ) " کلیک و این امکان را برای خود فعال نمایید.
درصورتی که کاربران سوالی یا پیشنهاد یا مشکلی داشته باشند می توانند در کنترل پنل خود از قسمت " پشتیبانی فورکیا " روی گزینه ی " ارسال درخواست پشتیبانی " کلیک کرده و با مدیریت فورکیا ارتباط برقرار نمایند.