مطالب کاربران فوریکا

بررسي وضعيت بنرها با توجه به كاهش كليك‌ها

در اوايل قرن21، با كاهش تعداد كليك‌‌ها از 2-3 درصد در دهه‌ي 90،به 0.5 درصد اين‌ تصور را بوجود آورد که عمر بنرها به پايان رسيده‌است. خوشبختانه، در آن زمان تحقيقاتی انجام شد كه نشان می‌داد بنرها نقش مهمی در معروف كردن نام و نشان تجاری شركت‌ها در اينترنت به عهده دارند. در واقع، عليرغم كاهش ميانگين تعداد كليك‌ها، معيار ديگری وجود دارد كه بر مؤثر ...

رویارویی 5 شاسی بلند صاحب نام

رویارویی 5 شاسی بلند صاحب نام

مجله تخت گاز - میلاد میرعابدینی: خودروهای شاسی‌بلند طیف گسترده‌ای دارند و به همین جهت، از نظر هرکس، تعریف متفاوتی خواهند داشت. بسياري از آفرودبازان حرفه‌ای و طرفدار شاسی‌بلندهای ...

بازاریابی اینترنتی چیست ؟

تاریخچهآغاز بازاریابی اینترنتی به اوایل دهه ۹۰ برمی گردد، در آن زمان وب سایت ها اطلاعات خود را به روشی بسیار ساده و تنها با استفاده از فایل های متنی ارائه می دادند، به تدریج گرافیک و در پی آن تبلیغات تصویری به سایت های مختلف افزوده شد. آخرین قدم در این زمینه تکامل تجارت آنلاین و به کارگیری اینترنت جهت سرعت بخشیدن به فروش کالا و خدمات است.مدل های تجاری و اشکال ...

حساب PayPal چیست و چگونه می توان یک حساب PayPal داشت ؟

در زیر به قوانین مشخص شده در این بانک اشاره می شود تا متوجه بشوید ساختن بیشمار حساب بانکی در این سایت جز تلف کردن وقت خودتان هیچ لطمه ای به این بانک وارد نمی کند.1- باز کردن این حساب برای هر انسانی که در محدوده جغرافیایی ایران ساکن است غیر ممکن است. توجه داشته باشید منظور ایرانیان نیستند. منظور ساکنان ایران هستند. بنابراین یک ایرانی مقیم آلمان می تواند از این ...

عوامل موفقیت در بازاریابی الكترونیكی بوسیله پست الکترونیکی

نامه های تبلیغاتی خود را فقط برای افرادی بفرستید كه برای دریافت آن درخواست داده اند.در حالت ایده آل، بعد از دریافت درخواست افراد، باید یك پیام برای آنها بفرستید و از آنها تائیدیه ای مبنی بر موافقت آنها برای دریافت نامه ها بگیرید. اشتباهی كه بعضی از بازاریابان انجام می دهند آن است كه نامه های تبلیغاتی را برای افراد مختلف ارسال می كنند و این كار را تا زمانی ...

یك سایت، یك رویا

كسب و كار در سرزمین دیجیتالی وب، فرصت های شغلی و تحقیقاتی فراوان و مزیت های رقابتی فوق العاده ممتازی را برای اقشار مختلف جامعه به ارمغان آورده است. این فاكتورها، در تحقق شعار یك سایت یك رویا! تاثیرگذار بوده است طراحی و راه اندازی یك پایگاه وب جذاب و كاربردی برای جامعه مخاطبان هدفی است كه صاحبان پایگاه های اطلاع رسانی در اینترنت در نظر می گیرند. امروزه به ...

تاثیر آشکار وبلاگ نویسی بر تجارت

در دسامبر سال ۲۰۰۵، یک گزارش دولتی از طرف مرکز حمایت از بازار به نام “Onalytica and Immediate Future”، منتشر شد. این گزارش به تاثیر بلاگ نویسان بر روی اعتبار اصناف پرداخته بود و به خصوص بر تاثیر منفی ای که یک فرد میتواند با نوشتن درباره تجربه بد خود از یک محصول و فرستادن اعتراضات خشمگینانه بر روی شبکه، بر شهرت و اعتبار یک تولید کننده یا یک مارک معروف تجاری وارد کند، ...

عوامل موفقیت در بازاریابی بوسیله پست الکترونیکی

كارهای خود را طبق روال انجام دهید و نکته های زیر را بخاطر بسپارید".1- نامه های تبلیغاتی خود را فقط برای افرادی بفرستید كه برای دریافت آن درخواست داده اند.در حالت ایده آل، بعد از دریافت درخواست افراد، باید یك پیام برای آنها بفرستید و از آنها تائیدیه ای مبنی بر موافقت آنها برای دریافت نامه ها بگیرید. اشتباهی كه بعضی از بازاریابان انجام می دهند آن است كه نامه های ...

ارائه سرویس از طریق اینترنت یا ASP چیست ؟

اينترنت و وب از سال 1994 در عرصه های متفاوت تجاری توسط سازمان های متفاوت بخدمت گرفته شده است . وب در ابتدا بعنوان روشی بمنظور ارائه و توزيع اطلاعات توسط دانشگاهيان و محققين استفاده می گرديد . بموازات افزايش کاربران اينترنت ، استفاده از وب در ساير موارد خصوصا امور تجاری نيز با استقبال مواجه گرديد. آمازون يکی از سايت هائی است که از سال 1995 با رويکردی کاملا تجاری ...

فارمینگ pharming چیست ؟

تهديدهاي جديدي كه هويت و اطلاعات كاربر را هدف قرار داده اند،‌ رويكردهاي جديد امنيتي را طلب مي كند.امروزه، حملات phishing ساده تر و كم خطرتر از تهديدهاي آنلايني كه در حال تجربه شدن هستند، به نظر مي رسند. حملات phishing به آساني شناخته مي شوند و مي توان به سرعت آنها را از كار انداخت. جرائم سازمان يافته از اين حد گذشته و پيچيدگي آنها به طرز چشم گيري افزايش يافته است. ...

مهندسی مجدد

دهه 1980 یک نارضایتی فراگیر بابت عدم رضایت از ارزش افزوده ناشی از فناوری اطلاعات در بیشتر سازمان های اقتصادی آمریکا حاکم شد. چرا که با آن همه سرمایه سرمایه گذاری شرکت ها جهت توسعه IT در آن سال ها، تاثیر چندانی در افزایش بهره وری و توسعه ی عملکردها نداشت. برای حل این موضوع چندین اظهار نظر متفاوت از سوی کارشناسان و متخصصان ارائه گردید.یک عده دلیل نارضایتی های ...

کارآمدی روش بازاريابي "براي دوستتان هم بفرستيد"

محبوب شدن از طريق معرفي افراد به يکديگر، روشي کاملاٌ مرتبط با بازاريابي ويروسي، يکي از موثرترين راه هاي تبليغ يک شغل يا يک محصول توليدي است. يکي از سودمندترين راههاي بازاريابي ويروسي براي وب سايت ها، استفاده از ايميل هاي "براي دوستتان هم بفرستيد" است. در اين روش افراد مي توانند يک صفحه وب و محتويات آن را براي خانواده، دوستان و هر کس ديگر بفرستند. البته با ...