تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 دی 1394

وبلاگ و کسب درآمد

وبلاگ و کسب درآمد

وبلاگ و کسب درآمد

چگونه از یک وبلاگ کسب درآمد نماییم؟ چه روش هایی برای کسب درآمد از وبلاگ و وبلاگ نویسی وجود دارد ؟ آیا با وبلاگ نویسی می توان ثروتنمد شد و یا کسب درآمد داشت ؟ و ده ها سوال دیگر ... بله با وبلاگ و وبلاگ نویسی می توان کسب درآمد نمود. ابتدا باید به این پرداخت که چرا کاربران دوست دارند از وبلاگ کسب درآمد نمایند؟

سیستم وبلاگ دهی یک سیستم رایگان می باشد و کاربر می تواند بدون سرمایه کار خود را شروع نماید البته اگر با وبلاگ بخواهید کالا و یا محصولی را معرفی نمایید در این کار نیاز به سرمایه دارید. برای کسب درآمد از وبلاگ راه های زیادی وجود دارد مخصوصا در سیستم وبلاگدهی فورکیا به دلیل بالا بودن امکانات با روش های مختلفی می توان از وبلاگ خود کسب درآمد نمود.

به صورت خلاصه و مفید روش های کسب درآمد از وبلاگ و سیستم سایت دهی و فروشگاه دهی فورکیا را توضیح می دهیم :

روش اول وبلاگ و کسب درآمد : در سیستم فروشگاه دهی فایل فورکیا می توانید فایل های خاک خورده خود را برای فروش بگذارید و کسب درآمد نمایید.

روش دوم وبلاگ و کسب درآمد : در سیستم فروشگاه دهی محصولات فورکیا می توانید محصولات، کالا و خدمات خود و یا دیگران ( همکاری در فروش ) را معرفی نمایید و کسب درآمد نمایید.

روش سوم وبلاگ و کسب درآمد : در سیستم وبلاگدهی فورکیا می توانید برای وبلاگ خود مطلب بگذارید و بازدید وبلاگ خود را افزایش دهید و  از قسمت همکاری در فروش فایل و با فروش فایل های دیگر کاربران می توانید کسب درآمد نمایید و یک کسب و کار اینترنتی برای خود ایجاد نمایید علاوه بر آن با افزایش بازدید افراد بیشتری از طریق شما در فورکیا عضو می شوند و درآمد زیرمجموعه های شما هم بالا خواهد رفت.

روش های دیگر وبلاگ و کسب درآمد را می توان ابتکاری هم بدست آورد مثلا فروش بک لینک، گذاشتن پست ثابت و ...

اگر می خواهید با وبلاگ خود کسب درآمد نمایید در سیستم وبلاگدهی فورکیا ثبت نام نمایید.