اخبار فورکیا

تاریخ خبر : جمعه 20 آذر 1394

پیشنهادات برای نسخه چهار فورکیا

پیشنهادات برای نسخه چهار فورکیا

باسلام و عرض ادب خدمت تمام اعضای محترم فورکیا

وقت بخیر

کاربران گرامی ان شا الله درهفته آینده نسخه سه فورکیا با امکانات جدید رونمایی می شود و بعد از آن تیم برنامه نویسی فورکیا روی نسخه چهار فورکیا کار خواهند کرد. لطفا امکانات، خواسته ها، کمی و کاستی های فورکیا و حتی امکانات رویایی مورد نیاز خود را از طریق " تیکت جدید " با عنوان "امکانات" ارسال نمایید. ما در نظر داریم امکانات فورکیا را تا حد ممکن افزایش دهیم و این افزایش امکانات با توجه به نیاز کاربران عزیز صورت می گیرد.

حتی اگر ایده هایی دارید که باعث پیشرفت سایت و افزایش بازدید و یا پیوستن دیگر کاربران به جمع ما می شود را مطرح نمایید. سایت به شما اعضای محترم تعلق دارد پس نیاز های خود را مطرح نمایید تا تیم برنامه نویسی ما آنها را عملی نمایند.

ما در راه بهتر شدن و موفقیت قدم بر می داریم و از دوستانی که ما را با کمی و کاستی های موجود همراهی نموده اند متشکریم و به پاس این همراهی سعی می نماییم لطف آنها را تا حد ممکن جبران نماییم.

فورکیا فعالیت خود را با سیستم فروشگاه دهی فایل آغاز نمود و در نسخه دوم فورکیا به سیستم سایت دهی و فروشگاه دهی محصولات و فایل تبدیل شد. در نسخه سه معایب نسخه دوم برطرف گردیده و یک سری امکانات جدید اضافه شده است. برای نسخه چهار برنامه های رویایی در ذهن داریم که با آن می خواهیم کاربران و اعضا فورکیا را شگف زده نماییم و نیاز را بر این دیدیم که خواسته های کاربران را جمع آوری نماییم و با توجه به نیاز آنها برنامه ریزی نماییم.

نیاز های خود در هر زمینه ای که باشد و یا هر امکانی که دوست دارید ، ایده های خود در هر زمینه ای که هست مطرح نمایید و سایت را متعلق به خود بدانید و ما را فقط تیم اجرایی در نظر بگیرید ما هم با در نظر گرفتن تمام شرایط و محدودیت ها آنها را به ترتیب عملی خواهیم کرد.

لطفا کاربرانی که پیشنهادی ندارد فقط عبارت " سلام " را ارسال نمایند چون ما از امکانات درخواستی درصد گیری نموده و هرکدام درصد بالاتری داشته باشد در اولین فرصت اجرا می شود.

پیشاپیش از شما اعضای محترم متشکریم

مدیریت فورکیا