اخبار فورکیا

تاریخ خبر : چهارشنبه 20 خرداد 1394

روش های افزایش بازدید و فروش به صورت رایگان

روش های افزایش بازدید و فروش به صورت رایگان

روش های افزایش بازدید و فروش به صورت رایگان


1- سعی نمایید مطالبی که در قسمت " اخبار " ذکر شده است را بادقت انجام دهید تا سئوی سایت شما بالا باشد.
2- از سایت ها و وبلاگ های خود به فروشگاه خود لینک بزنید و سعی نمایید از کلمات کلیدی استفاده نمایید
3- محصولات خود را در وبلاگ و سایت های خود معرفی نمایید.
4- برای وبلاگ ها و سایت ها نظر بگذارید و آنها را به تبادل لینک دعوت نمایید
5- از دوستان خود بخواهید که فروشگاه شما را لینک کنند
6- برای افرادی که ایمیل های آنها را دارید ایمیل ارسال کنید و فروشگاه خود را معرفی نمایید و یا ایمیل افراد را جمع آوری نمایید و آنها را به عضویت در فروشگاه با لینک زیرمجموعه گیری خود دعوت نمایید.
7- در سایت هایی که تبلیغات رایگان انجام می دهند ( متل سایت ایستگاه، نیاز پرداز و ...) برای فروشگاه خود به صورت رایگان تبلیغ نمایید.
8- در انجمن های مختلف فروشگاه خود را معرفی کنید.
9- در شبکه های اجتماعی فروشگاه و محصولات خود را معرفی نمایید و مطالب فروشگاه را به اشتراک بگذارید و در گروه های مختلف معرفی نمایید.
10- در شبکه های اجتماعی لینک فروشگاه و معرفی فایل ها را قرار دهید و از دوستانتان بخواهید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن تبلیغ فروشگاه شما را انجام بدهند.
11- فروشگاه خود را به دوستان و یا همکاران خود معرفی نمایید و از آنها هم جهت معرفی خود به دیگران کمک بگیرید.
12- ارسال آف در یاهو به گروهی از دوستان تنها برای یک بار شاید راه خوبی برای افزایش بازدید باشد
13- برای کسب اطلاع از خواسته های خوانندگان فروشگاه، از نظرسنجی استفاده کنید . در این صورت شما می توانید مطالب مورد علاقه بازدیدکنندگان را قرار دهید .
14- جهت کسب اعتماد مشتری شماره تماس خود را قرار دهید و همچنین توضیحات کاملی در مورد فایل ارئه دهید و تا حد ممکن عکس هایی از فایل بگذارید.
15- به معرفی فروشگاه خود از طریق تانگو، لاین، وایبر و ... بپردازید و به گروه هایی که در آنها عضو هستید پیام ارسال نمایید.
16- در فروشگاه خود مطالب مفید مرتبط قرار دهید و مرتبط با موضوع سایت خود مطالب بنویسید و سعی کنید منظم بروز شوید . موتورهای جستوجو به این مورد بیشتر اهمیت می دهند
17- هر جا که می توانید و به هر شکل ممکن فروشگاه خود را معرفی نمایید.
18- سعی کنید مطالب جذاب و کاربردی قرار دهید تا مشتری های ما راضی بوده و برای شما مشتری ارسال نمایند.
19- تعداد محصولات خود را افزایش دهید تا بازید و فروش شما بالاتر رود. مانند فروشگاهی بزرگ که محصولات بیشتر و مشتری و درآمد بالایی هم دارند.
20- به رضایت مشتری توجه نمایید و باتوجه به نیاز آنها مطلب قرار دهید.
21- دوستان و آشنایان و دیگران را به عضویت در فورکیا ( با لینک زیرمجموعه گیری خود ) دعوت نمایید تا تعداد زیرمجموعه های شما افزایش پیدا کند.
22- برای محصولات پر فروش دیگر فروشگاه ها که مرتبط با وبلاگ ، سایت و یا فروشگاه شما است تبلیغ انجام دهید تا از پورسانت فروش برخوردار شوید.
23- کد همکاری در فروش ( پرفروش ترین و یا پر بازدید ترین ها ) را در وبلاگ یا سایت خود قرار دهید تا از پورسانت فروش برخوردار شوید.