اخبار فورکیا

تاریخ خبر : دوشنبه 11 بهمن 1395

سبد خرید به بخش کالا و خدمات فورکیا اضافه شد

سبد خرید به بخش کالا و خدمات فورکیا اضافه شد

سبد خرید به بخش کالا و خدمات فورکیا اضافه شد


در این ماه به قسمت مدیریت کالا و خدمات فورکیا سبد خرید را هم اضافه نموده ایم تا مشتری ها بتوانند محصولات خود را در ‏یک فروشگاه انتخاب نمایند و در آخر وارد سبد خرید خود شده و مراحل سفارش را تکمیل نمایند.‏
گزینه اضافه شدن به سبد خرید در انتهای هر محصول اضافه شده که مشتری با کلیک روی آن، محصول به سبد خرید ‏اضافه می شود و با کلیک بر روی گزینه سبد خرید در منوی بالایی سایت، مشتری وارد سبد خرید خود شده و می تواند تعداد هر ‏محصول را کم و یا زیاد نماید و یا محصولی را حذف و اضافه نماید.‏
بعد از تغییرات در تعداد محصول و نوع محصول مشتری می تواند مشخصات خود را در فرم مربوطه پرنماید و روی گزینه ‏ثبت سفارش کلیک و یک کد رهگیری جهت رهگیری سفارش خود دریافت نماید.‏
مشتری می تواند هزینه حمل را با انتخاب دو گزینه یا پسکرایه نماید و یا به کاربر ( صاحب کالا و محصول ) این اجازه را بدهد ‏که مبلغ هزینه حمل را بعد از برآورد هزینه حمل به فاکتور اضافه نماید.‏
مشتری می تواند درخواست نماید که مبلغ را درب منزل و یا موقع تحویل کالا پرداخت نماید و یا مبلغ را با توجه به شماره حساب ‏و یا کارت بانکی که کاربر در قسمت تماس با ما و یا در ادامه توضیحات محصول قرار داده است واریز نموده و مشخصات فیش ‏واریزی را ثبت نماید. لازم به ذکر است که مبلغ کلا را می توان در ارسال با تیپاکس و یا عقد قرار داد با پست پسکرایه نمود.‏
کاربران می توانند سفارشات مشتریان خود را در کنترل پنل سایت " بخش مدیریت کالا و خدمات " گزینه " مشاهده فاکتور ‏سفارشات " ملاحظه نمایند و در صورت نیاز ویرایش و یا هزینه حمل را اضافه نمایند و یا برای مشتری خود تخفیفی در نظر ‏بگیرند. در این قسمت گزینه ای به نام " وضعیت فاکتور " قرار دارد که کاربر با توجه به شرایط درخواست و ارسال کالا این ‏گزینه را تکمیل می نماید تا مشتری وقتی سفارش خود را پیگیری نمود در جریان مراحل ارسال کالا قرار بگیرد.‏

چرا درگاه پرداخت به سبد خرید اضافه نمی شود؟
خیلی از کاربران چنین سوالی را پرسیده اند. دلیل اضافه نشدن درگاه پرداخت این است که محصول دست ما نیست که برای ‏مشتری ارسال نماییم و در نتیجه احتمال سوء استفاده از این سیستم بالا می رود.‏