سامانه ی پیامکی امکان دیگری است که کاربران فورکیا می توانند فعال نمایند. با این امکان شما می توانید به صورت پیامکی از اتفاقات زیر با خبر شوید :
1- هنگام ورود به پنل کاربری سایت توسط شما و یا شخص دیگری
2- پس از هر خرید محصول فایلی
3- هنگام تسویه حساب و واریز مبلغ به حساب بانکی شما
4- هنگام دریافت پیغام پشتیبانی خرید از طرف مشتری
5- هنگام دریافت پیغام تماس با ما
6- هنگام ثبت سفارش کالا و خدمات
البته کاربر می تواند تک تک این گزینه ها را فعال یا غیر فعال نماید.
جهت جدا کردن هزینه ی پیامک ها از فروش فایل، تصمیم گرفتیم کاربر ابتدا تعداد مشخصی پیامک خریداری و بعد از آن استفاده نماید.
این امکان مزایای زیادی دارد :
1- می توانید از ورود افراد ناشناس که به هر شکلی به رمز و ایمیل شما درسترسی پیدا کرده اند با خبر شوید و سریع رمز خود را تغییر دهید.
2- می توانید به صورت آنی از فروش فایل های خود با خبر شوید
3- بعد از واریز مبلغ به حساب شما از آن با خبر شوید
4- وقتی که پیغام پشتیبانی دریافت می کنید می توانید سریع مشکل مشتری را حل نمایید.
5- وقتی شخصی به شما از طریق فرم تماس با ما پیغام داده است سریع با خبر می شوید و می توانید مشتری را راهنمایی نمایید و یا به سوالات آنها جواب دهید.
6- وقتی شما کالا و خدماتی را برای فروش گذاشته اید و مشتری ثبت سفارش زده است می توانید کالا و خدمات آن را سریع ارسال نمایید.
تمام این موارد به شما کمک می کند تا خدمات رسانی بهتری داشته باشید و مشتری های بیشتری را جذب نمایید و فروش و درآمد شما بیشتر گردد.
خیلی از مشتریان قبل از خرید سوالات زیادی را دارند که اگر شما به آنها سریع جواب دهید خرید خود را انجام می دهند وگرنه به سایت یا فروشگاهی مراجعه می نمایند که اعتماد آنها را بیشتر جلب نماید. با پشتیبانی سریع اعتماد مشتری را بیشتر جلب خواهید کرد.
درضمن هر کاربر وظیفه دارد سریع مشکلات مشتری خود را برطرف نماید و حداکثر 24 ساعت وقت دارد و بعد از آن مدیریت فورکیا می تواند تصمیم بگیرد که مبلغ مشتری را برگشت دهد در نتیجه یا باید هر روز کنترل پنل خود را بررسی نمایید و یا امکان پیامکی فعال گردد.