اخبار فورکیا

تاریخ خبر : یکشنبه 15 بهمن 1396

پورسانت بازاریابی ، مزایای بازاریابی و قوانین جدید فورکیا

پورسانت بازاریابی ، مزایای بازاریابی و قوانین جدید فورکیا

پورسانت بازاریابی چیست؟ : پورسانت بازاریابی همچنان که قبلا توضیح داده ایم درصدی از سهم ‏فروش محصول فایلی کاربر است که به بازاریاب تعلق می گیرد. این درصد را کاربر در هنگامی که ‏محصول فایلی را تعریف می نماید در نظر می گیرد.
بازاریاب کیست و چگونه بازاریابی می کنند؟ : بازاریاب شخصی است که برای محصول فایلی ‏کاربران با روش های مختلف بازاریابی می نماید. روش های بازاریابی زیاد هستند مانند تبلیغ در کانال تلگرامی، شبکه های اجتماعی، تبلیغات اینترنتی ‏مختلف، پاپ آپ، تبلیغات کلیکی، پاپ باکس ، ایمیل تبلیغاتی ، تبلیغ در سایت های پربازدید، ‏استفاده از خروجی های ‏CSV‏ ای و کدهای ‏HTML ‎‏ که سایت فورکیا در اختیار بازاریاب ها قرار داده، ‏تبلیغات پیامکی و صدها روش دیگری که می توان استفاده کرد تا باعث افزایش فروش محصولات فایلی ‏شود.‏
نکته ی مهم : موارد زیادی داشته ایم که کاربر سوال پرسیده " فایل من در فلان سایت فورکیا فروش ‏رفته ولی آن سایت هیچ مطلب یا محصولی ندارد؟! " باید در جواب عرض کنیم که خیلی از بازاریاب ها ‏در فورکیا مطلب یا فایل قرار نمی دهند و فقط ثبت نام کرده اند تا لینک بازاریابی دریافت و از روش های ‏مختلف ذکر شده بازاریابی نمایند.‏
فورکیا از کجا تشخیص می دهد؟ : اگر دقت نمایید بعد از لینک های بازاریابی محصولات فایلی یک کد ‏قرار می گیرد که مخصوص فروشگاه بازاریاب است و سیستم از روی آن تشخیص می دهد فایل از ‏طریق بازاریابی فروش رفته و بازاریاب کدام فروشگاه بوده است.‏
پورسانت بازاریابی چقدر باشد؟ : فایل مانند محصول فیزیکی نیست که برای ساخت تعدادی از آن ‏هزینه ی بیشتری بخواهیم بلکه با یک کپی ساده صدها و هزاران تعداد از آن تولید می شود. پس برای ‏افزایش فروش فایل ها حتما پورسانت های بالایی را در نظر بگیرید. بعضی از کاربران این طور فکر می ‏کنند که چرا درصدی را به بازاریاب بدهیم؟ این طرز فکر کاملا اشتباه بوده و باعث کاهش فروش فایل ‏شما می شود. شما می توانید با تعیین درصد بالایی پورسانت فروش ، درآمد خود را افزایش دهید.‏

توجه نمایید : بعضی از کاربران اول پورسانت بالایی در نظر می گیرند و بعد از تبلیغ کردن بازاریاب ها این ‏درصد را کاهش می دهند و این باعث اذیت شدن بازاریاب ها می شود.‏

بازاریابی و همکاری در فروش فایل


کاربران باید توجه کنند فقط داشتن یک فایل یا یک کسب و کار باعث درآمدزایی نمی شود بلکه باید ‏برای آن محصول بازاریابی صورت گیرد و هرچقدر درصد بازاریاب بیشتر باشد میل بیشتری برای تبلیغات ‏پیدا می کنند، طبق بررسی هایی که ما روی فروش داشته ایم متوجه شده ایم فایل هایی که ‏پورسانت بالای 50 درصد دارند فروششان خیلی بیشتر از بقیه فایل ها است و اغلب فایل های پرفروش ‏پورسانت بالای 40 درصد داشته اند.‏
قوانین جدید فورکیا برای پورسانت بازاریابی : برای افزایش فروش فایل ها و حمایت از بازاریاب ها تصمیم ‏گرفتیم محدودیت هایی در نظر بگیریم تا بعضی کاربران به دلیل عدم آشنایی با فورکیا و یا راههای ‏افزایش فروش، باعث اذیت بازاریاب ها نشوند. بعضی از کاربران بعد از تبلیغ بازایاب و دیدن کسر مبلغ ‏بازاریابی احساس می کنند سود آنها کاهش می یابد و سریع پورسانت را صفر می کردند و این کار ‏کاملا اشتباه است و بازاریاب متضرر می شود.‏
محدودیت پورسانت بازاریابی به این شکل می باشد که کاربر هر وقت بخواهد می تواند پورسانت را ‏افزایش دهد ولی برای کاهش هر ماه فقط می تواند 5 درصد را کاهش دهد و باید موقع ایجاد محصول ‏فایلی به این موضوع خوب فکر کند و تصمیم درستی بگیرد.‏
لازم به ذکر است سیستم ما زمان ویرایش محصول فایلی را در نظر می گیرد یعنی اگر شخصی بعد از ‏چند ماه متن یا قیمت محصول فایلی یا هر گزینه ی دیگری را تغییر دهد از آن زمان تا یک ماه بعد از آن ‏نمی تواند پورسانت را کاهش دهد و بعد از یک ماه هم فقط 5 درصد می تواند کاهش دهد و اگر بخواهد ‏بیشتر کاهش دهد باید یک ماه دیگر صبر نماید و 5 درصد دیگر کاهش دهد.‏
با این تصمیم هم کاربر برای انتخاب درصد پورسانت اختیار کامل را دارد و هم بازاریاب ها اذیت نمی ‏شوند.‏
امیدواریم کاربران پورسانت های بازاریابی خود را افزایش دهند و بازاریاب ها هم از فرصت های جدیدی ‏که فورکیا در اختیار آنها گذاشته است بهترین استفاده را ببرند.‏