تاریخ انتشار : جمعه 18 دی 1394

ایجاد سایت برای کسب درآمد

ایجاد سایت برای کسب درآمد

ایجاد سایت برای کسب درآمد

با تغییر و پیشرفت جهان و تکنولوژی روش های کسب درآمد تغییر کرده است امروزه خیلی ها دوست دارند در محل کار یا منزل و در آسایش و با استفاده از اینترنت یک درآمد مستقل داشته باشند. یکی از روشهای کسب درآمد از اینترنت ایجاد یک سایت یا فروشگاه شخصی می باشد که در آن بتوان کسب درآمد بالایی داشت اما خیلی ها نه علم ساخت سایت را دارند و نه روش کسب درآمد از یک سایت را می دانند ایجاد سایت  برای کسب درآمد نیاز به داشتن علوم مختلف می باشد. فورکیا برای این منظور و برطرف نمودن نیاز این دسته از کاربران طراحی شده است فورکیا یک سیستم سایت دهی و فروشگاه دهی کاملا رایگان است که هم می توان سایت و فروشگاه خود را رایگان بسازید و هم می توانید با فروش محصولات خود و یا دیگر سایت های عضو فورکیا درآمد کسب نمود و همچنین با روش های دیگری نیز می توان در فورکیا با ایجاد سایت کسب درآمد نمود که در ادامه مطلب توضیح می دهیم.

یکی از روش های کسب درآمد در فورکیا عضو گیری و زیرمجموعه گیری است که درصدی از درآمد زیر مجموعه برای شما واریز می شود و یا می توانید فقط یک سایت پر از مطالب دلخواه خود بسازید و با فعال کردن گزینه همکاری در فروش ( در راهنمای فورکیا ذکر شده است ) بازدید کنندگان سایت خود را به سرمایه مالی تبدیل نموده و کسب درآمد نمایید. با فعال نمودن گزینه های همکاری در فروش محصولات دیگر فروشگاه ها در سایت شما نمایش داده می شود و وقتی محصولی از طرف سایت شما فروش رود پورسانت بازاریابی آن به حساب شما واریز می گردد.

روش دیگر کسب درآمد در فورکیا این است که با محصولات دیگر فروشگاه ها یک فروشگاه بزرگ بسازید و هر وقت محصولی فروش رود شما پورسانت دریافت می نمایید و خیلی از روش های دیگر ...

مزایای که فورکیا برای کسب درآمد دارد این است که اولا تمام امکانات رایگان بوده و بعد نیازی به سرمای گذاری ندارد و ضرر این کسب و کار صفر می باشد.

برای آشنایی با امکانات مهم فورکیا روی امکانات سایت کلیک نمایید.

برای کسب راهنمایی های لازم جهت عضویت و عملکرد کنترل پنل روی راهنمای فورکیا کلیک نمایید.

برای عضویت وارد صفحه اصلی فورکیا ( سیستم سایت دهی و فروشگاه دهی رایگان ) شوید.

فورکیا یعنی ایجاد سایت برای کسب درآمد ...