تاریخ انتشار : دوشنبه 21 دی 1394

سیستم سایت دهی

سیستم سایت دهی

سیستم سایت دهی

سیستم های سایت دهی زیادی وجود دارند که بعضی ها پولی و بعضی ها رایگان هستند. بعضی از سیستم های سایت دهی را باید در هاست نصب نمود و یا کار کردن با آن نیاز به آموزش دارد. سایت فورکیا یک سیستم سایت دهی کاملا رایگان و حرفه ای می باشد که کاربران می توانند سایت های مختلف با موضوعات مختلف و برای کاربردهای مختلف را بسازند. کار با سیستم سایت ساز فورکیا نیازی به دانش برنامه نویسی نداشته و هر شخصی با هر اطلاعاتی می تواند با آن کار کند. این سیستم سایت دهی نیازی به نصب کردن ندارد و کاربر فقط در این سیستم سایت دهی به صورت رایگان ثبت نام می کند.  سیستم سایت دهی فورکیا  امکانات مورد نیاز و کاربردی را به صورت رایگان و حرفه ای در اختیار کاربر قرار می دهد یکی از این امکانات ، امکان فروش فایل، درگاه پرداخت ، همکاری در فروش و ... است جهت آشنایی با امکانات سیستم سایت ساز فورکیا روی امکانات فورکیا کلیک نمایید. جهت آشنایی با محیط کنترل پنل سیستم سایت ساز فورکیا روی راهنمای فورکیا کلیک نمایید.

مهم ترین امکانات سیستم سایت ساز فورکیا :

امکان ساخت یک سایت حرفه ای
امکان ساخت یک فروشگاه فایل حرفه ای
امکان ساخت یک فروشگاه محصولات
امکان داشتن هر سه مورد بالا در یک سایت
کنترل پانل کاربرپسند، حرفه ای و ساده برای افراد مبتدی تا حرفه ای و بدون نیاز به آموزش.
اختصاص یک زیر دامنه بصورت yourname.4kia.ir
امکان اتصال دامنه اختصاصی مانند yourname.ir یا yourname.com

با ثبت نام در فورکیا با امکانات فورکیا بیشتر آشنا می شوید.

سایت فورکیا تمام امکانات مورد نیاز برای ساخت یک سایت و یا یک فروشگاه حرفه ای را رایگان در اختیار شما قرار می دهد و به عبارت دیگر فورکیا ترکیبی از سه سیستم سایت دهی ، فروشگاه دهی فایل و فروشگاه دهی فروش محصولات می باشد.

سیستم سایت دهی فورکیا دارای کنترل پنل ساده و فارسی با راهنمای آنلان است که کاربر را در هر مرحله به صورت آنلاین راهنمایی می کند همچنین دارای یک قالب ساز حرفه ای می باشد که به راحتی می توانید قالب های مورد نیاز خود را بسازید.

سیستم سایت دهی فورکیا علاوه بر مزایای ذکر شده نیازی به پشتیبانی از طرف کاربر ندارد بلکه فورکیا از تمام سایت های زیرمجموعه خود به صورت رایگان پشتیبانی می نماید. مطالب و محصولاتی که در سایت های زیرمجموعه سیستم سایت دهی رایگان فورکیا قرار می گیرند بلافاصله توسط گوگل ایندکس می شود و درصفحات اول گوگل به نمایش داده می شود. این امر به دلیل حمایت پشت صحنه فورکیا از سایت ها و فروشگاه های زیر مجموعه خود می باشد.

در آخر باید بگوییم لذت داشتن یک سایت و یا یک فروشگاه حرفه ای کاملا رایگان را می توانید با فورکیا تجربه نمایید.