اخبار فورکیا

تاریخ خبر : چهارشنبه 20 خرداد 1394

چگونه فروشگاه شما حداکثر درآمد ممکنه را خواهد داشت

چگونه فروشگاه شما حداکثر درآمد ممکنه را خواهد داشت

چگونه فروشگاه شما حداکثر درآمد ممکنه را خواهد داشت


اگر به شما بگویند که یک نقشه گنجی را در اختیار شما قرار می دهیم و باید برای استخراج آن هر روز دو تا چهار ساعت وقت بگذارید و بعد از سه تا شش ماه به گنج می رسید شما چیکار می کنید؟ اگر به حرف طرف مقابل اعتماد داشته باشید حتما این کار را انجام خواهید داد. ما هم به همه شما یک نقشه گنج می دهیم و اگر به حرف ها و نکاتی که ذکر کرده ایم اعتماد کرده و اجرا نمایید مطمئن باشید که بعد از سه تا شش ماه آینده فروشگاه شما یکی از پر درآمدترین فروشگاه ها خواهد بود.همه ما دوست داریم که درآمدهای بالایی داشته باشیم و برای رسیدن به این هدف باید تلاش و پشتکار داشته باشیم. مطمئن باشید هیچ وقت بدون تلاش به درآمد بالایی دست نخواهید یافت. در اینجا می خواهیم نکاتی را برای شما توضیح دهید که فروش فروشگاه شما را ده ها و حتی صدها برابر افزایش می دهد. رعایت هر یک از این نکات مانند درست جواب دادن به یک تست کنکور می باشد که با هر تست کلی از رقبای خود پیشی می گیرید. لطفا به دقت مطالعه فرمایید و با دقت اجرا نمایید تا تاثیر شگفت انگیز آنها را مشاهده فرمایید.


مطالب صفحه اخبار سایت فورکیا را مطالعه و با دقت اجرا نمایید مخصوصا مطالب زیر را :
انتخاب عنوان مناسب برای فروشگاه
نحوه انتخاب کلمات کلیدی برای فروشگاه
نحوه نوشتن شرح مختصری از فروشگاه
روش نوشتن اطلاعیه مدیر فروشگاه
دسته بندی موضوعات فروشگاه
نحوه انتخاب عنوان مطلب
نحوه نوشتن متن محصول و انتخاب عکس
نحوه انتخاب کلمات کلیدی و شرح مطالب و پروژه های فروشگاه
نحوه انتخاب برچسب ها
نحوه قیمت گذاری محصولات و دیگر تنظیمات

بعد از اجرا نمودن تک تک نکاتی که در مطالب بالا ذکر شده است سعی نمایید فروشگاه خود را پر از محصول نمایید چون شما وقتی وارد فروشگاهی با تعداد کمی محصول می شوید به آن فروشگاه اعتماد نمی کنید و یا دوست دارید سریع از آن خارج شوید. در یک زمینه تخصصی مخصوصا مربوط به تخصص خود فعالیت انجام دهید و برای بالا رفت بازدید و فروش خود ابتکار بخرج دهید.
خود را جای مخاطب قرار دهید و درنظر بگیرید که مخاطب چگونه فکرمیکند و چه رفتارها و علایقی دارد. در واقع گرفتن بازخورد از مخاطب و در نظر گرفتن رفتارها و علایقی که دارند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
این طوری فکر نکنید که وقتی شما محصولی قرار می دهید به خودی خود از رقبای خود پیشی می گیرید و یا مردم شب که خوابیدند همه با هم خواب محصول شما را می بینند و فردا صبح همه به فروشگاه شما مراجعه می نمایند نه این طور نیست همه فروشگاه های موفق برای شروع تلاش و سختی هایی کشیده اند و بعد به جایگاه فعلی رسیده اند. درکل واقع بینانه تصمیم بگیرید و خود را جای مشتری بگذارید تا بتوانید درست عمل نمایید. انتظار نداشته باشید بعد از یک هفته یا یک ماه جواب بگیرید یک سایت یا فروشگاه برای بالا آمدن بین سه ماه تا شش ماه وقت نیاز دارد ( البته با اجرای تمام نکاتی که ذکر کرده ایم ) بعد از بالا آمدن دیگر نیازی به تلاش زیادی نبوده و درآمد های بالایی خواهید داشت.


بعد از انجام نکات ذکر شده و قرار دادن چند محصول مطالب زیر را مطالعه و اجرایی نمایید تا فروش شما بیشتر و بیشتر شود :


روش های افزایش بازدید و فروش به صورت رایگان
روش های افزایش بازدید و فروش با پرداخت هزینه

یک پیشنهاد مهم :
کاربران فورکیا شما در دنیای اینترنت با رقبای خود در جنگ هستید، جنگ بین قرار گرفتن در رتبه های بالاتر در نتایج جستجوی گوگل و دیگر موتورهای جستجو. ما تجهیزات و سلاح های پیشرفته ای در اختیار شما گذاشته ایم که شامل نکات آموزشی ذکر شده و امکانات پیشرفته پشت صحنه ی سایت می باشد پس سعی نمایید در این جنگ پیروز شوید و روزی فرا رسد که در تمام جستجو های گوگل لینک اول مربوط به فروشگاه های فورکیا باشد شما هم ما را با پیشنهادات سازنده ی خود یاری نمایید و هر امکاناتی را که نیاز دارید به ما اطلاع دهید تا ما هم در حد امکان عملی نماییم.

سخن آخر :
دوستان عزیز پربازدید ترین سایت فارسی زبان بلاگفا است که بالای پنج میلیون مطلب در آن وجود دارد بدانید یکی از رازهای موفقیت شما قرار دادن مطالب زیاد در فروشگاه خود است چون هر صفحه که ایجاد می کنید بازدید فروشگاه شما بالاتر خواهد رفت و فروشگاه شما برای گوگل مهمتر خواهد بود. با رعایت نکات ذکر شده نیز بازدید شما چند برابر خواهد شد. سعی نمایید تعداد بالای مطالب، کیفیت فروشگاه شما را کاهش ندهد و قبل از ارسال مطالب قوانین سایت را با دقت مطالعه نمایید. افزایش بازدید علاوه بر افزایش فروش باعث افزایش زیرمجموعه های شما نیز خواهد شد و درآمد شما را بالاتر خواهد برد.