اخبار فورکیا

تاریخ خبر : یکشنبه 3 آبان 1394

کسب درآمد از " معرفی کالا و خدمات "

کسب درآمد از  " معرفی کالا و خدمات "

چگونه از قسمت " معرفی کالا و خدمات " فورکیا درآمد کسب نماییم ؟


در فورکیا روش های زیادی برای کسب درآمد ذکر شده است و ما این روش ها را به صورت خلاصه در صفحه راهنما قرار داده ایم. در اینجا یک روش را بیشتر توضیح می دهیم چون متوجه شده ایم کاربران کمتر از این روش استفاده می کنند.
کاربران فورکیا می توانند در قسمت " معرفی کالا و خدمات " از چند روش برای کسب درآمد استفاده نمایند:


1- معرفی کالا و خدمات خود : خدماتی را که می توانید انجام دهید مثل طراحی، تدریس، ترجمه، تایپ، مشاوره ... و یا محصولاتی را که تولید می کنید از صنایع دستی گرفته تا تولیدات شرکتی و شخصی ، کالاهای دست دوم خود و هر چیزی که بتوان برای فروش گذاشت را می توانید معرفی نمایید.
حال این سوال مطرح می شود که فورکیا چه مزیتی دارد؟ فورکیا به دلیل سئو بالا و معرفی سریع صفحات کاربران به گوگل کالا و خدمات شما را در لینک های بالاتر گوگل به نمایش می گذارد و باعث افزایش بازدید و فروش آنها می شود. کاربران باید در انتخاب دسته دقت نمایند و کالا و خدمات خود را در دسته مناسب قرار دهند تا بازدید و فروش آنها بیشتر شود.


2- معرفی محصولات دیگر سایت ها : کاربران می توانند محصولات دیگر سایت ها را معرفی نمایند و از فروش آنها پورسانت بازاریابی دریافت نمایند مثلا می توانید در سایت زیر ثبت نمام نموده و فروشگاه محصولات خود را ایجاد نمایید و آنها را در فورکیا معرفی کنید و از فروش این محصولات مثل دیگر کاربران درآمد کسب نمایید.


http://yasell.ir/
http://www.yasell.biz/

نکته بسیار مهم : وقتی شما محصول ، کالا و یا خدماتی را در سایت خود معرفی می کنید روز های اول بازدید کمی خواهید داشت برای افزایش بازدید شما باید مطالب مرتبط با موضوع کالا و خدمات خود در سایت قرار دهید تا بوسیله آنها بازدید کننده جمع نمایید و بازدید کننده ها به مرور تبدیل به مشتری شوند مثلا شما یک عینک برای فروش گذاشته اید باید مطالبی در زمینه عینک مثل : " چه عینکی برای چشم مناسب است" و یا " روش انتخاب یک عینک مناسب " و ... قرار دهید. بهتر است صفحه راهنما ی فورکیا را نیز مطالعه نمایید و با روش های دیگر افزایش بازدید آشنا شوید.


3- معرفی محصولات پر فروش فروشگاه
علاوه بر تنظیمات همکاری در فروش برای کسب درآمد از روش پورسانت گیری می توانید محصولات دیگر فروشگاه ها را که برای شما جذاب است را برای فروش بگذارید برای این منظور شما محصول مورد نظر را در قسمت " معرفی کالا و خدمات " معرفی می نمایید و در آخر لینک خرید را قرار می دهید.
برای ساخت لینک خرید محصولات دیگر فروشگاه های فورکیا به صفحه راهنما ی فورکیا مراجعه نمایید. در آنجا روش ساخت لینک همکاری در فروش برای یک محصول خاص را توضیح داده ایم.