اخبار فورکیا

تاریخ خبر : پنجشنبه 27 مهر 1396

اضافه شدن امکان پشتیبانی

اضافه شدن امکان پشتیبانی

اضافه شدن امکان پشتیبانی و گفتگوی دو طرفه بین مشتری و مدیریت فروشگاه یا همان کاربر فورکیا
برای حل سریع مشکلات مشتریان و یا رفع خطاهای احتمالی و همچنین افزایش فروش ، گزینه ی پشتیبانی به سایت اضافه ‏گردید، همچنین کاربران می توانند متن صفحه راهنمای خرید را تغییر دهند.‏
مدیرفروشگاه یا همان کاربر باید بعد از دریافت پیغام پشتیبانی یا پیغام در تماس با ما و یا دریافت پیغام مشتری از راه های دیگر ‏اول بررسی نماید که این مشتری خرید داشته است یا نه و برای این منظور در کنترل پنل خود وارد قسمت " امور مالی " شده و ‏روی گزینه ی " لیست سفارشات مشتریان  " کلیک نماید.‏
توجه داشته باشید بعضی از مشتریان ایمیل خود را اشتباهی وارد می کنند مثلا یکی دو حرف را اشتباهی تایپ می کنند پس با ‏دقت بررسی نمایید.‏
اگر مشتری لینک فایل را دریافت نکرده بود در قسمت ذکر شده روبروی مشتری روی لینک مجدد کلیک کرده لینک فایل را برای ‏مشتری ارسال نمایید.‏
در پشتبانی خرید مدیریت فورکیا بر روی گفتگو ها نظارت داشته و کاربر و مدیرت فورکیا می توانند گفتگوی محرمانه داشته ‏باشند و یا خود مدیریت فورکیا در مواردی که مربوط به سایت فورکیا می باشد پاسخ دهد و یا بین مشتری و کاربر داوری نماید.‏

کاربران وظیفه دارند در مدت زمان کمتر از 24 ساعت به درخواست و مشکلات مشتریان خود پاسخ دهند.

درصورتی که می خواهید بعد از دریافت پیغام پشتبانی، از طریق پیامک مطلع شوید، می توانید در کنترل پنل خود وارد قسمت " امکانات سایت " شده و گزینه ی " فعالسازی ارسال پیامک ( SMS ) " کلیک و این امکان را برای خود فعال نمایید.
درصورتی که کاربران سوالی یا پیشنهاد یا مشکلی داشته باشند می توانند در کنترل پنل خود از قسمت " پشتیبانی فورکیا " روی گزینه ‏ی " ارسال درخواست پشتیبانی " کلیک کرده و با مدیریت فورکیا ارتباط برقرار نمایند.‏